Charakterystyka toreb papierowych

Coraz istotniejsze dla konsumentów staje się to, jak ich codzienne wybory wpływają na środowisko naturalnego. Dlatego torby papierowe zdobywają każdego dnia coraz większe uznanie jako ekologiczna alternatywa dla foliówek, zanieczyszczających lasy i oceany. Jednak neutralny wpływ na przyrodę to nie jedyna zaleta tego wariantu. Co jeszcze zyskują Państwo, decydując się na to rozwiązanie?

Atrakcyjny wygląd i wyraźne nadruki

Torby papierowe z nadrukiem wyglądają bardzo estetycznie i naturalnie, co w dobie minimalizmu i niechęci do krzykliwych opakowań jest ogromnym atutem. Warto zauważyć także, że logo nadrukowane na papierze jest znacznie wyraźniejsze, niż identyczna grafika na folii. Widać je już z daleka, wszystkie szczegóły są dobrze oddane, a kolory mają odpowiednie nasycenie. Z reklamowego punktu widzenia to strzał w dziesiątkę – znacznie łatwiej budować swoją markę, gdy reprezentujemy ją w estetyczny, miły dla oka sposób.

Wytrzymałość lepsza niż plastikowe reklamówki!

Każdy z nas pewnie choć raz miał do czynienia z pęknięciem foliówki lub rozerwaniem się jej uchwytu. Ekologiczne, papierowe torby są znacznie solidniejsze. Wykonane z materiału o wysokiej gramaturze, mogą utrzymać ciężar nawet 15 kilogramów! W produkcji wykorzystujemy brązowy, odporny papier kraft, dodatkowo stosujemy skręcane uchwyty, wzmacniane od wewnątrz.

Stabilna konstrukcja

Dużym udogodnieniem w kwestii eksploatacji naszych ekologicznych toreb jest zastosowanie płaskiego dna. Dzięki temu opakowania można bez problemu ustawić na podłodze czy stole – nie przechylą się ani nie przewrócą. Ułatwia to pakowanie towarów, a także ich prezentację.